Saturday, December 27, 2008

double 2

Tatkala orang lain sibuk mahu sambut kedatangan tahun baru, aku baru sibuk nak sambut kedatangan Hari Kejadian.

Terima Kasih pada rakan-rakan yang ingat dan wish. Terima kasih, tapi aku hairan....bukan hari kejadian sinonim dengan bungkusan-bungkusan hadiah? hahahaha~
owh, aku dapat ini smalam.


ckin2u, cuak mula2 ingat haruman wanita. ah, klau haruman wanita pun, siapa kisah kan? Jambu sket aku memakainya, bukan?

Terima Kasih pada yang memberi. Amat dihargai. Tak perlu lagi pakai deodoran bagai nak rak sebab mahu berbau sedap. Badan kadang2 aku sendiri tak tahan bau. (-_-!!)

Kebetulan pula diri sendiri keluar membeli bauan di One Utama sebelum itu.
Haruman murahan yang dibeli dari farmasi Guardian.
Cikai2 generic sahaja.


Haruman Adidas yang aku tak pasti betul2 Adidas buat atau tidak. Pedulikan, janji murah dan cover bau badan.


Aduh, kalau tahu akan dapat hadiah, sudah tentu ini tak dibeli.

___________________________________________________________________

Konon-konon perfume murah di new zealand.

Aish..rugi tak kirim banyak2, jual buat bisnes.lol

Siapa ada kenalan yang masih disana?
Tinggal komen.

6 comments:

encikpundak said...

ooo besday ko ke... hepi besday mate.. pnjang umur murah rezki... haih aku tak pnah tau pn ble besday rakan2 taulan maupun keluarga aku

nUrHiDaYaH said...

appy besday!
nk mkn kek,ajak tau.hehe~

mrfusyi said...

jemput2lah dayah. esok aku ade wat makan2.mari meriahkan suasana~ aku dah ajak kong sume.

azrey said...

happy besday

mudah-mudahan di panjangkan segala.

Si Putri said...

saya ada perfume dari uk.
ulu klang..tolong beli bang..tlong bang~anak tak cukup makan neh..

hoho~

mrfusyi said...

@azrey
trime kasih bro. amin2. huhu

@si putri
anak dah berapa dah ni kak. anak tak cukup makan ke mak tak cukup makan? lol~